۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵

ویژه برنامه‌های هفته وقف در فارس اعلام شد/ اجرای ٨٠ برنامه

ویژه برنامه‌های هفته وقف در فارس اعلام شد/ اجرای ٨٠ برنامه

شیراز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: با توجه به آغاز هفته وقف ٨٠ عنوان برنامه برای گرامیداشت این هفته در فارس طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عباس موسوی صبح شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: از جمله برنامه‌هایی که برای گرامیداشت هفته وقف در نظر گرفته شده، اجرای طرح رایگان درمان از محل موقوفات مرحوم نمازی و پوستچی است که این طرح شامل ویزیت رایگان، بینایی سنجی رایگان، درمان نیازمندان در محلات کم برخوردار شیرازاست.

او ادامه داد: با توجه به هفته وقف نشست‌های تخصصی در همین موضوع در محل موقوفات تدارک دیده شده ضمن اینکه ۴ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات به نیازمندان اهدا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: ٣ هزار بسته تحصیلی نیز از محل موقوفات تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: یکی از اهداف این سازمان با توجه به رسالت‌هایی که بر عهده آن است، ورود موقوفات به حوزه‌های مختلف اجتماعی نظیر اقتصاد، کشاورزی، درمانی و … در راستای کمک به آحاد مختلف جامعه است از این رو اقدامات مختلفی نیز در راستای اجرایی کردن این مهم در فارس صورت گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس بالغ بر ۲۵ پروژه آماده افتتاح دارد و ۴ پروژه دیگر نیز به مزایده گذاشته شده است.

کد خبر 5322856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha